
Gyakran ismételt kérdések
Szállítási idő – mivel kalkulálhatok?
A kiszállítás a megrendelések feldolgozásától számított 2-10 munkanapon belül történik.
Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség. A termékek átvehetőek a Westendben található üzletünkben. H-Sz között 10:00-20:00 óra között, vasárnap 10:00-18:00 között.
Van-e a termékekre garancia?
Amennyiben nem elégedett a megrendelt termékkel, abban az esetben kérjük, e-mailen/telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot és a terméket a kiszállítástól számított 7 munkanapon belül küldje vissza sértetlenül, eredeti dobozában és kicseréljük másik termékre. Kérjük, vegye figyelembe, hogy higiéniai termék esetén csak bontatlan terméket áll módunkban cserélni. A szállítási költség a vásárlót terheli.
Ha probléma merül fel a vásárolt termékkel kapcsolatban, csak abban a boltban tudják nekem kicserélni, ahol vettem vagy másikban is? Esetleg külföldön tudok élni a csere lehetőségével?
Külföldön nem lehet kicserélni a termékeket, illetve itthon is könnyebb és gyorsabb a folyamat, ha abban a boltban cserélik ki a terméket, ahol azt vásárolták.
Ha online rendelem meg a terméket, de nem lesz jó a szín, vagy élőben mégsem nyeri el a tetszésemet, akkor van arra lehetőség, hogy az üzletbe vissza vigyem és kicseréljék nekem?
Természetesen van erre lehetőség, amennyiben sértetlenül, érintetlenül maradt a termék és csomagolása. Higiéniai okokból sminktermékek esetében a csere csak bontatlan csomagolás esetén megtagadható.
Ha online rendelem a terméket, de valamiért vissza szeretném küldeni, akkor engem terhel a postaköltség?
Igen, ebben az esetben a vásárlónak kell állnia a postaköltséget. Kizárólag bontatlan, sérülésmentes csomagot tudunk visszáruztatni.