Gyakran ismételt kérdések

Hová utalhatom a pénzt, ha banki utalást választok?

Bankszámlaszámunk 14100402-22443360-70000003
Sberbank Magyarország Zrt. Buda (1024 Budapest, Retek u.20.; 01 10 041720)

Leman-Line Kft.

Ne feledd beírni a megjegyzés rovatba  a rendelésszámot, nevet!

 

Szállítási idő – mivel kalkulálhatok?

A kiszállítás a megrendelések feldolgozásától számított 2-10 munkanapon belül történik.

Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség. A termékek átvehetőek az Arena Mall-ban található üzletünkben.  H-Sz között 10-20.00 óra között, p-sz 10.00-21.00 között, vasárnap 10-19.00 között.

 Van-e a termékekre garancia?
Amennyiben nem elégedett a megrendelt termékkel, abban az esetben kérjük, telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot és a terméket a kiszállítástól számítva 7 munkanapon belül küldje vissza sértetlenül, eredeti dobozában és kicseréljük másik termékre. A szállítási költséget a vásárlót terheli.

Ha probléma merül fel a vásárolt termékkel kapcsolatban, csak abban a boltban tudják nekem kicserélni, ahol vettem vagy másikban is? Esetleg külföldön tudok élni a csere lehetőségével?
Külföldön nem lehet kicserélni a termékeket, illetve itthon is könnyebb és gyorsabb a folyamat, ha abban a boltban cserélik ki a terméket, ahol azt vásárolták.

Ha online rendelem meg a terméket, de nem lesz jó a szín, vagy élőben mégsem nyeri el a tetszésemet, akkor van arra lehetőség, hogy az üzletbe vissza vigyem és kicseréljék nekem?
Természetesen van erre lehetőség, amennyiben sértetlenül, érintetlenül maradt a termék és csomagolása. Higiéniai okokból sminktermékek esetében a csere megtagadható.

Ha online rendelem a terméket, de valamiért vissza szeretném küldeni, akkor engem terhel a postaköltség?
Igen, ebben az esetben a vásárlónak kell állnia a postaköltséget. Kizárólag bontatlan, sérülésmentes csomagot tudunk visszáruztatni.